Tarieven
Gecontracteerde zorg
Huisregels
Privacybeleid
Samenwerkingen
Tandflits Nieuwsbrief
Patiënt Informatiebrieven
Kwaliteitsborging
Klachten
Afspraak maken
Maak een afspraak via onze web-agenda.
Instructies: Klik hier voor de instructies van de webagenda.
U kunt ons ook bellen voor een afspraak.
Klachten
Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de uitgevoerde behandeling. Wat kunt u doen?
- Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. Neemt u daarvoor gerust contact op met onze praktijk via 0596 572 818
- U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012.
- Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
- Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT
