Facturering

Tarieven

Gecontracteerde zorg

Huisregels

Privacybeleid

Samenwerkingen

Tandflits Nieuwsbrief

Patiënt Informatiebrieven

Kwaliteitsborging

Klachten

Maak afspraak

Afspraak maken

Maak een afspraak via onze web-agenda.
Instructies: Klik hier voor de instructies van de webagenda.
U kunt ons ook bellen voor een afspraak.

Klachten

Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de uitgevoerde behandeling. Wat kunt u doen?

  • Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. Neemt u daarvoor gerust contact op met onze praktijk via 0596 572 818
  • U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012.
  • Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
  • Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

 

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT

Contact

Afspraken, annuleringen, spoed overdag of vragen

Gelieve 24 uur van tevoren bellen bij annuleringen

Spoed

Avond of weekend? Tandarts Spoed Praktijk